مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 08:002022-12-21سياسي

جزییات عملیات ضربه به شبکه تروریستی فعال در جنایت تروریستی ایذه


روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای،جزییاتی از ضربه سازمان های اطلاعات سپاه و فراجا و وزارت اطلاعات را به شبکه تروریستی فعال در جنایت تروریستی ایذه اعلام کرد.

- روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای،جزییاتی از ضربه سازمان های اطلاعات سپاه و فراجا و وزارت اطلاعات را به شبکه تروریستی فعال در جنایت تروریستی ایذه اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره ضربه به شبکه تروریستی فعال در جنایت ایذه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم در پی وقوع جنایت تروریستی اوباش مسلح در 24 و 25 آبان ماه گذشته در شهر ایذه که منجر به شهادت 7 تن و مجروحیت 12 تن از شهروندان ایذه ای شد؛ با الطاف خداوندی و همت، مشارکت، همکاری و عملیات تحسین برانگیز سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان های اطلاعات سپاه و فراجا و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران شبکه تروریستی فعال در این جنایت صبح امروز (سه شنبه) زیر ضربه قرار گرفت.

در این عملیات مشترک با تلاش شبانه روزی و اقدام فنی _ اطلاعاتی دقیق، عوامل دخیل در این جنایت شناسایی و پس از درگیری مسلحانه با اوباش مسلح و تروریست 2 تن از تروریست ها به هلاکت رسید و 2 تن دیگر از آن ها نیز دستگیر شدند و مقادیری سلاح و مهمات نیز از تروریست ها به دست آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات عملیات ضربه به شبکه تروریستی فعال در جنایت تروریستی ایذه

جزییات عملیات ضربه به شبکه تروریستی فعال در جنایت تروریستی ایذه