مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 22:252022-12-20سياسي

پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه اردکان تجلیل شد


در مراسمی که با حضور عضو هیأت رییسه مجلس، مسئولان شهرستان اردکان و اعضای هیأت رییسه دانشگاه اردکان برگزار شد، از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه اردکان تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امام جمعه اردکان در این مراسم که در قالب نهمین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه اردکان برگزار شد، با گرامیداشت هفته پژوهش به بیان درجات علمی پرداخت و گفت: علم باید قلب و روح انسان را اصلاح نماید و لازم ترین علم، علمی است که ابدیت را هم شامل شود.

حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر به توأمان بودن علم و عمل اشاره و اظهار امیدواری کرد: پژوهش های دانشگاهی در راستای رفع مشکلات جامعه به کار گرفته شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس نیز در این مراسم رشد خوب بودجه پژوهش و فناوری در سال 1401 نسبت به سال های قبل را نشان از توجه ویژه مجلس شورای اسلامی به حوزه پژوهش عنوان کرد و اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته این روند افزایش بودجه در سال 1402 هم در حوزه پژوهش ادامه خواهد داشت.

همه ارکان مدیریتی باید به حوزه علم و پژوهش توجه کنند محمدرضا دشتی اردکانی با بیان اینکه همه شاخه های علوم، نیازمند پژوهش هستند، بیان کرد: همه ارکان مدیریتی باید به حوزه علم و پژوهش توجه ویژه ای داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه اردکان تجلیل شد

پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه اردکان تجلیل شد