مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 22:252022-12-20اقتصادي

پژوهش ها تبدیل به پل ارتباطی جامعه و صنعت شوند


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: پژوهش ها تبدیل به کارآفرینی، رفع مشکل و پل ارتباطی جامعه و صنعت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر ذوالفقاری در جلسه کارگروه آموزش و فناوری استان، افزود: هفته پژوهش و فناوری امسال، فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی در مورد دستاوردهای علمی و فناوری کشور بود.

وی با اشاره به انتخاب شعار پژوهش و فناوری، پیشران تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین ، برای هفته پژوهش و فناوری امسال، خاطرنشان کرد: امسال 18 پژوهشگر برتر و 3 نفر به عنوان فناور برتر، 11 دانشجوی پژوهشگر، 6 پیشکسوت علوم پایه، سه واحد صنعتی برگزیده و 13 پژوهشگر پر استناد در جشنواره معرفی می شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی افزود: دستاوردهای پژوهش و فناوری استان توسط پارک علم و فناوری به اطلاع عموم مردم برسد تا مردم با ظرفیت های آذربایجان غربی و کارهای انجام شده آشنا شوند.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه استان ظرفیت های زیادی در زمینه شرکت های فناور و دستاوردهای علمی نخبگان دارد، اضافه کرد: اطلاع رسانی و جذب و نگهداشت این منابع نقش مهمی در توسعه استان خواهد داشت.

وی ادامه داد: بدون تولید علم و مقاله علمی نمی توانیم در فناوری به نتیجه برسیم و باید پشتیبانی ها از بخش پژوهش انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش ها تبدیل به پل ارتباطی جامعه و صنعت شوند

پژوهش ها تبدیل به پل ارتباطی جامعه و صنعت شوند