مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 22:052022-12-20ورزشي

یلدا که سهل است شاید ساز هم نشان دهند!/ تبریکات صمیمانه در دربیِ بی تماشاگر


وقتی از اهل هنر آواز خواسته می شود کنسرت موسیقی برگزار کنند و صدای آقای علم الهدی هم در مشهد درنمی آید و یلدا یلدا کردن بر خلاف سنوات گذشته هم قابل فهم است.

- یلدا که سهل است شاید ساز هم نشان دهند!/ تبریکات صمیمانه در دربیِ بی تماشاگر وقتی از اهل هنر آواز خواسته می شود کنسرت موسیقی برگزار کنند و صدای آقای علم الهدی هم در مشهد درنمی آید و یلدا یلدا کردن بر خلاف سنوات گذشته هم قابل فهم است.

  عصر ایران؛ سروش بامداد- گزارش گر دربی یا شهرآورد تهران (مسابقه پرسپولیس و استقلال بدون تماشاگر) چند بار پیشاپیش شب یلدا را تبریک گفت و آرزو کرد عمر مردم مثل شب یلدا دراز باشد.

 از نشانه های تغییر فضای اجتماعی ایران از 25 شهریور به این سو یکی نیزهمین است که پارسال از شب یلدا نمی گفتند و نگران تقارن آن با مناسبت سوگ مذهبی بودند -حال آن که ایرانیان نوروز عاشورایی را هم تجربه کرده اند- و امسال جواد خیابانی در جریان بازی و بعد از آن که می گفت فلانی به بهمانی پاس داد هی شب یلدا را هم تبریک می گفت با این آرزو که عمرمان دراز باشد و لابد آن قدر دراز که باز هم دربیِ بی تماشاگر را ببینیم بس که نگران حال مان هستند در هوای آلوده تهران.

  آقای خیابانی احتمالا نمی داند که مناسبت شب یلدا دراز بودن آخرین شب پاییز نیست چون یک دقیقه اضافی این قدر حرف ندارد آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یلدا که سهل است شاید ساز هم نشان دهند!/ تبریکات صمیمانه در دربیِ بی تماشاگر

یلدا که سهل است شاید ساز هم نشان دهند!/ تبریکات صمیمانه در دربیِ بی تماشاگر