مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 20:052022-12-20اجتماعي

اهدای 200 بسته معیشتی به دانش آموزان کم برخوردار کرمانشاهی


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اهدای 200 بسته معیشتی در طرح یلدای فاطمی به دانش آموزان کم برخوردار کرمانشاهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد شایسته بعد از ظهر سه شنبه در مراسم پویش استانی یلدای فاطمی که با تهیه اقلام و مواد خوراکی برای دانش آموزان کم برخوردار برگزار شد، اظهار کرد: این پویش در راستای حمایت از خانواده های کم برخوردار صورت گرفته است.

وی افزود: پویش یلدای فاطمی با همت اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه، مشارکت های مردمی و دانش آموزان در مدارس برخوردار راه اندازی شده و دانش آموزان با تدارک هدایایی برای آنها قدم در مسیر کار خیر گذاشته اند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: حدود 200 بسته معیشتی برای دانش آموزان بی بضاعت و ایتام آماده شده است که توسط مدارس غیر انتفاعی تهیه شده و قرارگاه عدالت تربیتی توزیع آنها را بین دانش آموزان شناسایی شده بر عهده گرفته است.

شایسته با تاکید بر اینکه بسته های معیشتی تهیه شده تا پیش از شب یلدا به دست خانواده های نیازمند خواهد رسید، خاطر نشان کرد: توزیع این بسته ها بین دانش آموزان 10 مدارس حاشیه شهر کرمانشاه که شناسایی شده اند صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 200 بسته معیشتی به دانش آموزان کم برخوردار کرمانشاهی

اهدای 200 بسته معیشتی به دانش آموزان کم برخوردار کرمانشاهی