مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 19:002022-12-20سياسي

اندیشکده قانون گذاری و حکمرانی در 31 استان کشور راه اندازی می شود


عضو شورای راهبردی اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری مرکز پژوهش های مجلس گفت: اندیشکده قانون گذاری و حکمرانی در 31 استان کشور راه اندازی شود تا خروجی به دست آمده در اندیشکده هر استان ابتدا در اختیار مرکز پژوهش های مجلس و سپس در اختیار فراکسیون های مجلس قرار .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، محمد فرهادی عضو شورای راهبردی اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح اندیشکده حکمرانی مرکز پژوهش های مجلس در مازندران اظهار کرد: هر انقلابی تا به بلوغ برسد نیاز به فرصت دارد و انقلاب اسلامی ما هم خارج از این قاعده نیست.

وی گفت: منتها تفاوت اساسی انقلاب ما با سایر انقلاب ها این بوده است که از بدو انقلاب با تهاجم همه جانبه دشمنان همراه بوده است.

 عضو شورای راهبردی اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان اسلام و نظام، از همان آغاز متوجه یک زیست بوم خلاق در انقلاب ایران شدند و بلافاصله با راه اندازی یک جنگ تحمیلی همه جانبه به سراغ ما آمدند که در نهایت به لطف خدا، همدلی، همراهی مردم و مسؤولان از این آزمایش بزرگ، سربلند بیرون آمدیم و پس از آن با انواع تهدیدها و تحریم هایی که همچنان ادامه دارد، سعی در ضربه زدن و ساقط کردن انقلاب ما را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده قانون گذاری و حکمرانی در 31 استان کشور راه اندازی می شود

اندیشکده قانون گذاری و حکمرانی در 31 استان کشور راه اندازی می شود