مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 18:552022-12-20اقتصادي

ساخت راه های روستایی با نگاه تخصصی صورت گیرد


مدیرکل دفتر نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با بیان اینکه نگهداری راه ها بسیار مهم تر از ساخت آن است، گفت: - لازم است برای بهسازی و ایمنی راه ها تلاش بیشتری شده و به ساخت راه های روستایی نگاه تخصصی شود.

فیروز قیاسی، امروز سه شنبه 29 آذر در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری استان خراسان جنوبی اظهار کرد: 90 درصد حمل و نقل کشور از طریق بخش حمل و نقل جاده ای انجام می شود که می طلبد نگاه ویژه ای به این حوزه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه 80 درصد ناوگان باری و 90 درصد ناوگان مسافری فرسوده است که سازمان به این موضوع و نوسازی ناوگان توجه دارد و با توجه به محدود بودن منابع دولتی، چاره ای جز رفتن به سمت درآمدهای پایدار نداریم.

مدیرکل دفتر نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به تخلفات جاده ای، آسیب ها و خسارات تصادفات تصریح کرد: رانندگان با کمی دقت می توانند از حجم بالایی از تخلفات بکاهند که در این راستا، باید حساسیت ها را بیشتر کرد.

وی خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی در زمینه بازسازی روکش آسفالت حفاظتی، اسلاری سیل و چیپ سیل موفق است و این روش های کم هزینه، روش های جدیدی هستند که در دنیا در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت راه های روستایی با نگاه تخصصی صورت گیرد

ساخت راه های روستایی با نگاه تخصصی صورت گیرد