مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 18:452022-12-20اجتماعي

تدوین سند جامع کاهش تصادفات محورهای درون شهری خراسان جنوبی


معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از تدوین سند جامع کاهش تصادفات محورهای درون شهری استان، در دست بررسی خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از تدوین سند جامع کاهش تصادفات محورهای درون شهری استان، در دست بررسی خبر داد.

علیرضا عباس زاده، امروز سه شنبه 29 آذر در جلسه شورای ترافیک استان گفت: برنامه جامع کاهش تصادفات محورهای درون شهری استان توسط شهرداری بیرجند تهیه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: رئوس برنامه های برنامه جامع کاهش تصادفات محورهای درون شهری استان مبتنی بر راه ایمن، کاربران ایمن، مدیریت ایمنی راه ، وسایل نقلیه ایمن، واکنش به تصادفات و بر اساس استانداردهای روز دنیاست که قرار است به عنوان سند حمل و نقل درون شهری به تصویب برسد.

به گفته عباس زاده؛ قرار است این سند پس از تصویب در شورای ترافیک استان اجرایی می شود لذا آیین نامه اجرایی نیز باید به همراه سند جهت اطلاع به وزارت کشور ارسال شود، ضمن آنکه این سند پس از تصویب لازم الاجرا بوده و باید جهت اجرا ابلاغ شود.

معاون استاندار تصریح کرد: در راستای کارشناسی و نظارت بر انجام این سند با رعایت اسناد بالادستی، دستورالعمل ها و ضوابط موجود، کمیته ای متشکل از مدیرکل دفتر فنی و مسئولین مربوطه در اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند جامع کاهش تصادفات محورهای درون شهری خراسان جنوبی

تدوین سند جامع کاهش تصادفات محورهای درون شهری خراسان جنوبی