مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 18:452022-12-20سياسي

واکنش معاون سیاسی سپاه البرز نسبت به تحریم فرمانده سپاه استان


معاون سیاسی سپاه امام حسن مجتبی (ع) طی یادداشتی نسبت به تحریم سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه استان توسط اروپا واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، معاون سیاسی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، طی یادداشتی تحریم فرمانده سپاه استان البرز توسط اتحادیه اروپا محکوم کرد.

در این یادداشت آمده است؛ دشمن در راستای اجرای برنامه های شوم خود در غرب آسیا نظام مقدس جمهوری اسلامی را تنها مانع بر سر راه خود می بیند به همین جهت هر روز از حیله و حربه ای جهت ممانعت از شکوفایی و عالم گیری این اندیشه ناب استفاده می کند.

اینگونه رفتارها در طول تاریخ نبرد بین حق و باطل مسبوق به سابقه می باشد، از تبعید و تحریم حضرت رسول (ص) و مسلمانان در شعب ابی طالب که به خواست حضرت حق(جل جلاله) نقشه آنها بر آب شد تا جنگ و تحریم علیه مردم مظلوم وخداباور ایران اسلامی.

امروز هم دشمن جنگ شناختی بی سابقه ای علیه ایران اسلامی آغاز کرده و همچون کفار صدر اسلام شروع به تحریم اهل بصیرت در جبهه حق نموده تا به گمان خود ترس و تردید ایجاد نماید.

البته این هم نشان از خشم شیاطین روزگار از تحریم شوندگان دارد؛ پس باید تبریک گفت به همه عزیزانی که جبهه باطل توان تحمل استقامت و ایستادگی آنها را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش معاون سیاسی سپاه البرز نسبت به تحریم فرمانده سپاه استان

واکنش معاون سیاسی سپاه البرز نسبت به تحریم فرمانده سپاه استان