مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 18:252022-12-20اجتماعي

پلمب 9 واحد آلاینده هوا در اسلامشهر


رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، تعداد 9 واحد تولیدی و آلاینده هوا در سطح شهرستان اسلامشهر طی روزهای گذشته تعطیل و پلمب شدند.

- الهه بیگی، رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار کرد:  در راستای اجرای مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، تعداد 9 واحد تولیدی و آلاینده هوا در سطح شهرستان اسلامشهر طی روزهای گذشته تعطیل و پلمب شدند.

وی افزود:با توجه به شرایط نامساعد و انباشت آلاینده ها در هوا و بر اساس قانون و در اجرای مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان تهران، فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی مختلفی که در ایجاد و افزایش ذرات معلق در هوا تاثیرگذار هستند، باید متوقف شوند که در این راستا علیرغم ابلاغ اخطاریه های قبلی چندین واحد آلاینده در بخش های مختلف شهرستان اسلامشهر فعالیت می کردند که با اخذ مجوزهای قانونی از مراجع ذیصلاح این واحدها تعطیل و پلمب شدند.

رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان اسلامشهر با تاکید بر ضرورت همکاری و همراهی همه واحدهای تولیدی و صنعتی و اقشار مختلف جامعه در حفظ و حراست از محیط زیست بیان کرد: در شرایط نامساعدی که ناشی از انباشت ریزگردها و ذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 9 واحد آلاینده هوا در اسلامشهر

پلمب 9 واحد آلاینده هوا در اسلامشهر