مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 18:002022-12-20بين الملل

نگرانی نهاد امنیتی اسراییلی از حضور اسموتریچ در کابینه نتانیاهو


مسؤولان نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی نسبت به ورود رییس حزب صهیونیسم دینی به کابینه با اختیارات گسترده در وزارت جنگ ابراز نگرانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسؤولان موسسه امنیتی رژیم صهیونیستی در گفتگو با i24news ضمن ابراز نگرانی خود از ورود بتسلییل اسموتریچ، رییس حزب صهیونیسم دینی به کابینه آتی این رژیم با اختیارات گسترده در وزارت جنگ اظهار کردند: اسموتریچ بر کنترل بر مدیریت مدنی و ماموریت هماهنگ کننده عملیات دولت در کرانه باختری پافشاری دارد و اظهاراتش هرگز وعده های انتخاباتی نخواهند بود.

آنها در ادامه تاکید کردند که نتیجه آن متوجه درگیری های دو طرف اسراییلی و فلسطینی و نیز امنیت اراضی اشغالی خواهد شد.

رسانه های رژیم صهیونیستی در طول هفته های گذشته به نگرانی مسؤولان ارشد این نهاد اسراییلی اشاره و اعلام کردند: واژه نگرانی برای انتقال کامل احساس کارشناسان حوزه دفاعی کافی نیست و این کارشناسان که در طول سال های گذشته تلاش های بسیاری برای آرام کردن منطقه و ثبات روابط میان دو طرف فلسطینی و اسراییلی انجام دادند، به شدت نگران هستند.

این مسؤولان امنیتی اسراییلی فاش کردند که نگرانی شان تنها محدود به تصمیم گیری های نابرابر نیست و آنها نگران اجرایی شدن این تصمیمات هستند که با توجه به پیش بینی ها درباره تشدید اوضاع منطقه تا این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی نهاد امنیتی اسراییلی از حضور اسموتریچ در کابینه نتانیاهو

نگرانی نهاد امنیتی اسراییلی از حضور اسموتریچ در کابینه نتانیاهو