مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 17:552022-12-20اجتماعي

بارش برف در ارتفاعات گلستان/ کاهش 5 درجه ای دمای هوا


مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار جوی در استان، گفت: پدیده مه، کاهش دما و ریزش پراکنده برف در ارتفاعات از جمله پیامدهای این سامانه ناپایدار جوی است.

- امان محمد کمالی با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوای گلستان در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر آسمان به صورت نیمه ابری تا ابری است که این مسئله از پیامدهای تأثیر سامانه ناپایدار بارشی ضعیف بر استان گلستان است، در راستای فعالیت این سامانه ناپایدار جوی باید منتظر بارش پراکنده باران در نقاط مختلف استان گلستان باشیم.

وی با بیان اینکه در جریان فعالیت این سامانه ناپایدار جوی بارش ها به صورت ضعیف خواهد بود، افزود: پدیده مه و کاهش دما از دیگر پیامدهای فعالیت این سامانه بارشی است و انتظار می رود بارش در ارتفاعات به صورت ریزش پراکنده برف باشد.

مدیرکل هواشناسی گلستان خاطرنشان کرد: فعالیت سامانه ناپایدار جوی تا فردا در گلستان ادامه دارد اما ابرناکی آسمان، پدیده مه و کاهش دما تا پایان هفته جاری همچنان مهمان استان گلستان خواهد بود، همچنین بیشینه دمای هوای گرگان در روز گذشته 18 درجه سانتی گراد بوده که پیش بینی می شود این میزان امروز با کاهش چهار الی پنج درجه ای همراه باشد و به 14 درجه سانتی گراد برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در ارتفاعات گلستان/ کاهش 5 درجه ای دمای هوا

بارش برف در ارتفاعات گلستان/ کاهش 5 درجه ای دمای هوا