مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 17:202022-12-20سياسي

دلفان میزبان کاروان شهدای گمنام


استقبال از شهدا برایمان افتخار است و منتظر قدوم مبارک شهدا هستیم - ایسنا/لرستان فرماندار دلفان گفت: استقبال از شهدا برایمان افتخار است و منتظر قدوم مبارک شهدا هستیم اصغر قهرمانی، شامگاه بیست و هشتم آذرماه، در جلسه شورای اداری شهرستان دلفان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، هفته بصیرت، دهه مقاومت و تسلیت ایام فاطمیه(س) اظهار کرد: ما افتخار داریم که میزبان صاحب خانه هایمان باشیم و سالیان سال چشم انتظار قدوم مبارک شهدا هستیم، عزیزانی که با امید، عشق به نظام، عشق به مملکت و دستیابی به موفقیت با خانواده های خود وداع کردند.

وی بیان کرد: شهدا صاحبان اصلی این آب و خاک هستند، امنیت و آرامش امروز ما ثمره جانفشانی و ایثار این عزیزان است، ادامه راه شهدا وظیفه همه ماست و باید سبک زندگی شهدا را به فرزندان این سرزمین آموزش دهیم.

قهرمانی با اشاره به اینکه شهدا همیشه زنده هستند، عنوان کرد: شهدا تا ابد در دل این مردم زنده خواهند ماند و ما باید حرمت شهدا و خانواده های آنان را با تمام وجود حفظ کنیم، در این خصوص سرکشی و دیدار با خانواده های شهدا توسط مسئولان شهرستان بصورت مستمر در دستور کار قرار گرفته شده است.

فرماندار دلفان ادامه داد: استقبال از شهدا برایمان افتخار است و منتظر قدوم مبارک شهدا هستیم تا هوای شهرستان با وجود شهدای عزیز عطرآگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلفان میزبان کاروان شهدای گمنام

دلفان میزبان کاروان شهدای گمنام