مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 16:402022-12-20بين الملل

انتقال 73 زندانی ایرانی به کشور/ حمل آرام بخش علت حبس ایرانیان


سرپرست معاونت حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری و رییس کمیته انتقال محکومان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 73 زندانی را به کشور بازگشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابراهیم مولایی جم سرپرست معاونت حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری و رییس کمیته انتقال محکومان گفت: 32 زندانی ایرانی به کشور در 2 ماه گذشته منتقل شدند و با تلاش وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه، یک زندانی مبتلا به بیماری صعب العلاج از چین، 16 نفر از تانزانیا و 15 نفر نیز از اقلیم کردستان عراق به کشور منتقل شدند که به دلیل همراه داشتن مواد مخدر و داروهای ممنوع دستگیر و به حبس های طولانی مدت محکوم و بخش زیادی از دوران حبس خود را خارج از کشور سپری کرده بودند.

وی گفت: وزارت دادگستری و وزارت امورخارجه برای حمایت از ایرانیان محبوس در خارج از کشور و دسترسی آسان خانواده های محکومان به آنان از ابتدای سال جاری تاکنون 73 زندانی را به کشور بازگرداندند.

رییس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری اظهار کرد: با تلاش های وزارت دادگستری و وزارت امورخارجه برای حمایت از ایرانیان محبوس در خارج از کشور و دسترسی آسان خانواده های محکومان به آنان و انجام ملاقات در شهرهای محل سکونت خود، این زندانیان برای گذراندن ادامه دوران محکومیت خود به زندان های داخل کشور منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 73 زندانی ایرانی به کشور/ حمل آرام بخش علت حبس ایرانیان

انتقال 73 زندانی ایرانی به کشور/ حمل آرام بخش علت حبس ایرانیان