مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 16:352022-12-20سياسي

ثبت نام 20 هزار نفر متقاضی مسکن در شاهرود


تعداد 20 هزار نفر متقاضی مسکن در شهرستان شاهرود در سامانه ثبت نام کردند که از این تعداد 15 هزار نفر واجد شرایط، تشخیص داده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، ابوطالب جلالی، فرماندار شاهرود در جلسه شورای مسکن شهرستان های شاهرود و میامی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان ویژه شاهرود اظهار کرد: تاکنون پنج جلسه شورای مسکن در این شهرستان با 81 مصوبه برگزار شده است.

وی افزود: 20 هزار نفر متقاضی مسکن در شهرستان شاهرود در سامانه ثبت نام کردند که از این تعداد 15 هزار نفر واجد شرایط، تشخیص داده شده اند.

فرماندار شاهرود ادامه داد: تاکنون تعداد پنج هزار نفر متقاضی واجد شرایط مسکن در این شهرستان، تشکیل پرونده داده و افتتاح حساب کرده اند.

جلالی با بیان اینکه تعداد یک هزار و 500 نفر از واجدان شرایط دریافت مسکن در شهرستان شاهرود واریز وجه کرده اند، گفت: جدی ترین چالش ما دو پروژه فدک و کوثر است که باید عملیات واگذاری آن صورت گیرد.

درباره میامی نیز گفته شد که مشکل شهرستان میامی، آماده سازی زمین است که در صورت اعلام مشخصات فنی توسط شهرداری یا بخش خصوصی امکان انجام امور اجرایی فراهم می شود.

یکی از معادن شهر میامی با 200 نفر پرسنل به دنبال ایجاد شهرکی مسکونی برای کارکنان خود است که در صورت کسب مجوز، امکان ساخت واحدهای مسکونی این مجموعه نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 20 هزار نفر متقاضی مسکن در شاهرود

ثبت نام 20 هزار نفر متقاضی مسکن در شاهرود