مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 16:252022-12-20اقتصادي

برخی بانک های نهاوند ضمانت های زنجیره ای را نمی پذیرند


عدم پذیرش ضمانت های زنجیره ای توسط برخی از بانک های شهرستان نهاوند برای پرداخت وام مقاوم سازی مسکن روستایی برای مردم روستاها مشکل ساز شده است.

- ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت: عدم پذیرش ضمانت های زنجیره ای توسط برخی از بانک های شهرستان نهاوند برای پرداخت وام مقاوم سازی مسکن روستایی برای مردم روستاها مشکل ساز شده است.

ضرغام احمدوند سه شنبه 29 آبان در جلسه شورای مسکن شهرستان نهاوند، اظهار کرد: وظیفه و هدف ما از حضور در این عنوان و مدیریت ها خدمت به مردم و رفع موانع و مشکلات پیش روی آنهاست.

وی ادامه داد: پایه اصلی شورای مسکن بانک ها هستند و نیاز است برای حضور به موقع در جلسه توجه داشته باشند ضمن اینکه تاکید می کنم بانک ها در شهرستان در حوزه مقاوم سازی مسکن روستایی سرآمد هستند و این مسولیت بانک ها را دشوارتر می کند.

احمدوند اضافه کرد: دولت بر بحث تامین مسکن مردم بسیار توجه دارد، به جای افزودن تبصره و ماده های اضافی و در نهایت سردرگمی و تردد متقاضیان در مسیر گرفتن وام، تلاش کنیم راهکارها بدون نقص و با نهایت همکاری برای مردم روستا در شرایط فعلی اجرا و رفع مشکل شود.

فرماندار نهاوند خاطرنشان کرد: بارها گفته ام شورای مسکن با توجه به تاکید دولت در این حوزه و مطالبات مردم به ویژه در حوزه بانک ها و مشکلات مطرح در بحث ارائه وام ها برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی بانک های نهاوند ضمانت های زنجیره ای را نمی پذیرند

برخی بانک های نهاوند ضمانت های زنجیره ای را نمی پذیرند