مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 15:102022-12-20سياسي

یادواره 336 شهید شهرستان پلدختر برگزار می شود


سرپرست فرمانداری پلدختر از برگزاری یادواره سرداران و 336 شهید این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید خادم امروز سه شنبه در جلسه ستاد یادواره سرداران و 336 شهید پل دختر، اظهار داشت: برنامه های متولیان، مدیران و کمیته ها باید برای یادواره 336 شهید شهرستان و کنگره 6544 شهید استان لرستان به صورت ایجابی، خاص و در خور شأن شهدا و خانواده شهدا باشد.

وی، افزود: تمام مدیران دستگاه های اجرایی، اقشار مختلف مردم و هیت های مذهبی باید در راستای برگزاری کنگره شهدا پای کار باشند و از همه ظرفیت ها در شهرستان استفاده شود و همه با هم در این زمینه هم کاری داشته باشند.

سرپرست فرمانداری پل دختر، گفت: شهدا به گردن همه ما حق دارند و این شعار نیست، بلکه دینی که شهدا بر ما به ویژه مسئولان قابل وصف نیست و همه نسبت به جان فشانی و ایثار آنها مدیون هستیم.

خادم، افزود: بنابراین باید همه باید با تمام توان و با کار مضاعف از هیچ تلاشی در راستای برگزاری یادواره و کنگره شهدا کوتاهی نکنند.

وی، یادآور شد: هر کدام از کمیته های یادواره 336 شهید شهرستان پل دختر، نه تنها بر اساس شرح و وظایف بلکه بسیار فراتر از آن و با نهایت تلاش ظاهر شوند تا پلدختر به نحو احسن و با بهترین برنامه ها در کنگره شهدای استان ظاهر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 336 شهید شهرستان پلدختر برگزار می شود

یادواره 336 شهید شهرستان پلدختر برگزار می شود