مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 14:352022-12-20سياسي

گزارش فصلی سازمان بازرسی شهرداری تهران به شورای شهر


نایب رییس شورای شهر تهران از ارائه گزارش فصلی سازمان بازرسی به شورای شهر تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز سروری پس از پایان جلسه امروز شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز شورای شهر میزبان رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران بودیم چرا که یکی از موضوعاتی که مدیریت شهری بر آن حساسیت دارد بحث سلامت اداری است که در این جلسه در مورد آن صحبت شد.

وی با بیان این که معتقدیم برای مبارزه با فساد باید هوشمند سازی رخ دهد و بعد از آن اقدامات موثر برای شناسایی سوءاستفاده کنندگان و برخورد جدی قانونی با آنها دنبال شود، ادامه داد: نمایندگان شورا نیز با حساسیت و دغدغه مندی مسائل را مطرح کردند اما باید بیشتر از این جلسه در این حوزه فعال باشیم.

نایب رییس شورای شهر تهران اضافه کرد: به پیشنهاد مهدی چمران رییس شورای شهر تهران مقرر شد که سازمان بازرسی شهرداری تهران هر سه ماه یکبار گزارشی را از اقداماتش به شورا ارائه کند تا اعضای شورا بتوانند ریل گذاری مناسبی را در خصوص مبارزه با فساد در شهرداری بردارند.

سروری با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازخزانه دار شورای شهر تهران نیز گفت: براساس این گزارش تاکنون 44 درصد بودجه محقق شده و اگر آبان و آذرماه را نیز حساب کنیم به نظر می رسد شهرداری بتواند بودجه 50 هزار میلیاردی خود را محقق کند و اتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فصلی سازمان بازرسی شهرداری تهران به شورای شهر

گزارش فصلی سازمان بازرسی شهرداری تهران به شورای شهر