مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 13:502022-12-20پزشكي

وبینار احتیاط مصرف گیاهان دارویی و داروهای گیاهی در دوران بارداری و شیردهی


کنفرانس علمی یک روزه احتیاط مصرف گیاهان دارویی و داروهای گیاهی در دوران بارداری و شیردهی توسط پژوهشکده گیاهان دارویی برگزار شد.

- وبینار "احتیاط مصرف گیاهان دارویی و داروهای گیاهی در دوران بارداری و شیردهی" کنفرانس علمی یک روزه "احتیاط مصرف گیاهان دارویی و داروهای گیاهی در دوران بارداری و شیردهی" توسط پژوهشکده گیاهان دارویی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کنفرانس علمی یک روزه احتیاط مصرف گیاهان دارویی و داروهای گیاهی در دوران بارداری و شیردهی بیست و هشتم آذرماه 1401 با سخنرانی دکتر فرحناز خلیقی سیگارودی، متخصص فارماکوگنوزی و عضو هیات علمی پژوهشکده گیاهان دارویی برگزار شد.

دکتر خلیقی سیگارودی در این کنفرانس، به رده بندی سازمان غذا و دارو (FDA) در مورد داروها اشاره کرد که از این میان، داروهای گیاهی که در دوران بارداری مصرف می شوند، در رده C قرار می گیرند.

براین اساس، زنجبیل و سرخارگل، از گیاهان دارویی قابل استفاده در دوران بارداری؛ رازیانه، سرخارگل و شنبلیله، از گیاهان دارویی قابل مصرف در دوران شیردهی؛ گیاه مریم گلی برای قطع شیر در دوران شیردهی است (برای مصرف این گیاهان دارویی حتما با پزشک خود مشورت کنید).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار احتیاط مصرف گیاهان دارویی و داروهای گیاهی در دوران بارداری و شیردهی

وبینار احتیاط مصرف گیاهان دارویی و داروهای گیاهی در دوران بارداری و شیردهی