مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 13:102022-12-20سياسي

دورترین روستاهای استان سمنان هم از توسعه متوازن برخوردار هستند


نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شاهدیم که دورترین و نزدیک ترین روستاهای استان از امکانات متوازن در بخش های مختلف بهره مند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر خانی ظهر سه شنبه در جریان کاروان خدمت رسانی دولتمردان استان سمنان با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی و در رأس آنها استاندار سمنان به میزبانی مسجد روستای کلامو، از توابع بسطام بیان کرد: در این سفرها تلاش شد تا در حد توان مشکلات و مباحث و مسائل موجود بررسی و رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه از تمام امکانات محلی و استانی برای حل مشکلات موجود بهره گیری شده است، افزود: تلاش کردیم تا در حوزه های مختلف عمرانی و برای توسعه و پیشرفت از اعتبارات و بودجه ملی برای شهرستان تخصیص بگیریم.

استاندار سمنان با بیان اینکه از زمان حضور استاندار سمنان و در حال حاضر شامل توازن اعتبارات و نیروی انسانی هستیم، بیان کرد: امروز شاهدیم که دورترین و نزدیک ترین روستاهای استان از امکانات متوازن در بخش های مختلف بهره مند هستند.

خانی با بیان اینکه نیاز است تا در بخش روستایی علی رغم کارهای خوبی که انجام شده، تلاش بیشتری داشته و توجه ویژه صورت گیرد، ابراز داشت: سفر به روستاها با حضور مسئولان استان در راستای بررسی و رفع مشکلات موجود برگزار خواهد شد و پیگیری برای تحقق وعده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورترین روستاهای استان سمنان هم از توسعه متوازن برخوردار هستند

دورترین روستاهای استان سمنان هم از توسعه متوازن برخوردار هستند