مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 12:462022-12-20سياسي

دانشگاه ها از نظر سلامت اداری و شفافیت پیشتاز هستند


وزیر علوم تحقیقات و فناوری در آیین معارفه سرپرست دانشگاه شهید بهشتی گفت: دانشگاه های ما از لحاظ سلامت اداری و شفافیت، پیشتاز و الگوی دستگاههای اجرایی و سازمان ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، با حضور دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم، دکتر صالحی معاون پژوهشی این وزارت و سردار رحیم صفوی مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیین معارفه دکتر سید محمودرضا آقامیری به عنوان سرپرست دانشگاه شهید بهشتی و قدردانی از خدمات دکتر سعدالله نصیری قیداری رییس پیشین این دانشگاه برگزار شد.

زلفی گل در این آیین گفت: علم و دانش از جنس نور است و مدیران دانشگاهی که با علم و دانش سروکار دارند روحیه پاکی دارند و از تخلف و مسائل غیر قانونی مالی دور هستند.

وزیر علوم، سلامت اداری بیشتر مدیران دانشگاه را ناشی از پاکی و تقدس علم از سویی و نظارت مستمر و همگانی جامعه علمی کشور اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان به عملکرد مدیران دانشگاه دانست.

وی مدیریت در محیط دانشگاه را متفاوت از سایر مدیریت ها دانست و گفت: دانشگاه محیط پیچیده ای است و بخش های مختلف دانشگاه از لحاظ کارکردی و ساختاری با یکدیگر تفاوت دارند؛ برای مثال رفتار سختگیرانه و بدون تسامح در بحث آموزش و مقررات آموزشی در بحث پژوهش و امور فناورانه قابل تکرار نیست و برای ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها از نظر سلامت اداری و شفافیت پیشتاز هستند

دانشگاه ها از نظر سلامت اداری و شفافیت پیشتاز هستند