مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 12:252022-12-20اقتصادي

ضرر 10 هزار تومانی مرغداران در فروش هر کیلو تخم مرغ/ سهمیه بندی نهاده در بازارگاه


مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن گفت: قیمت تمام شده هر کیلو تخم مرغ برای مرغداران 49 هزار تومان است که در حال حاضر با 10 هزار تومان کمتر آن را به بازار عرضه می کنند.

- مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن گفت: قیمت تمام شده هر کیلو تخم مرغ برای مرغداران 49 هزار تومان است که در حال حاضر با 10 هزار تومان کمتر آن را به بازار عرضه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مرادی در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد با بیان اینکه تحت قالب سامانه سماسط(سامانه مدیریت اطلاعات صنعت طیور) اطلاعات جامعی از وضعیت تولید داریم، گفت: در این سامانه می توانیم به صورت برخط میزان تخم مرغ تولید شده، شهر و روستا و واحد تولیدی، میزان تلفات و.

را رصد کنیم.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه امسال سال پرفرازو نشیبی داشتیم و به بخش های مختلف کشور شوک وارد شد خوشبختانه در بخش مرغ تخمگذار اتفاقی رخ نداده و حتی توانستیم 5 درصد بیشتر از برنامه تعیین شده تولید کنیم.

پیش بینی تولید یک میلیون و200 هزارتن تخم مرغ در سال 1401 مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن با اشاره به اینکه هیچ کمبودی تا پایان سال نداریم و شرایط پایدار است، گفت: پیش بینی می شود که تا پایان سال میزان تولید تخم مرغ در کشور در سال 1401 به عدد یک میلیون و 200 هزار تن برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر 10 هزار تومانی مرغداران در فروش هر کیلو تخم مرغ/ سهمیه بندی نهاده در بازارگاه

ضرر 10 هزار تومانی مرغداران در فروش هر کیلو تخم مرغ/ سهمیه بندی نهاده در بازارگاه