مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 11:502022-12-20دانش

تحصیل 11 هزار دانشجو در آموزشکده های فنی وحرفه ای آذربایجان شرقی


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی از تحصیل 11 هزار دانشجو در هشت مرکز آموزشکده فنی و حرفه ای در استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی از تحصیل 11 هزار دانشجو در هشت مرکز آموزشکده فنی و حرفه ای در استان خبر داد.

احد بهشتی اصل، سه شنبه، 29 آذرماه، در مراسم تجلیل از پژوهشگران آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران شهرستان اهر با بیان اینکه بیش از 70 درصد دانشجویان دانشکده های فنی و حرفه ای شهرستان ها جذب بازار کار می شوند، افزود: این آمار در آذربایجان شرقی بیش از 80 درصد بوده و دلیل جذب دانشجویان نیز وجود رشته های فنی و تخصصی است.

وی، دانشجویان دانشکده های فنی را پنجه های کارآمد بازار کار و صنعت عنوان کرد و افزود: جذب دانشجویان به بازار و آموزش رشته های فنی، منجر به اشتغال زایی و تولید در بازار می شود؛ به عنوان مثال دانشجوی فارغ التحصیل از دانشگاه فنی و حرفه ای استان داشتیم که علاوه بر خود اشتغالی، برای 640 نفر نیز شغل ایجاد کرده است.

بهشتی اصل با اشاره به اینکه آموزشکده فنی شهید چمران شهرستان اهر دانشجویانی از شهرهای کلیبر، ورزقان، خداآفرین، هوراند، هریس و مشگین شهر دارد، اظهار کرد: توسعه رشته های تحصیلی و تامین امکانات آموزشی آموزشکده های فنی و حرفه ای شهرستان ها بایستی به قدری پیگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 11 هزار دانشجو در آموزشکده های فنی وحرفه ای آذربایجان شرقی

تحصیل 11 هزار دانشجو در آموزشکده های فنی وحرفه ای آذربایجان شرقی