مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-20ورزشي

اختصاص 25 میلیارد تومان برای بازسازی مجموعه ورزشی پلدختر


نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: از محل خسارات سیل فروردین ماه 1398 برای بازسازی مجموعه ورزشی 25 میلیارد تومان اعتبار از دولت جذب شد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: از محل خسارات سیل فروردین ماه 1398 برای بازسازی مجموعه ورزشی 25 میلیارد تومان اعتبار از دولت جذب شد.

سیدحمیدرضا کاظمی شامگاه بیست و هشتم آذرماه، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پلدختر، با اشاره به اهمیت احداث خانه معلم در پلدختر، اظهار کرد: پلدختر نقطه سوق الجیشی و ویژه اتصال استان های شمالی، جنوبی، غربی و مرکزی است و با توجه به حضور گسترده فرهنگیان از سراسر کشور و بازدید از اماکن گردشگری و تفریحی با توجه به این موقعیت برای رفاه حال معلمان و استفاده گردشگران احداث خانه معلم در شهرستان از ضروریات است که باید در دستور کار باشد.

وی با بیان این که معلمان دین بزرگی به گردن ما دارند، افزود: با توجه به جمعیت و حوادث جاده ای و ضرورت توجه و رسیدگی به رفاه فرهنگیان، وجود درمانگاه مجهز فرهنگیان در شهرستان پلدختر نیاز ضروری است.

کاظمی گفت: این موضوع با وزیر آموزش و پرورش در میان گذاشته شده تا در قسمت دیگری از شهر که امکانات بهداشتی وجود ندارد درمانگاه فرهنگیان احداث شود تا علاوه بر استفاده معلمان و ایجاد شغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 25 میلیارد تومان برای بازسازی مجموعه ورزشی پلدختر

اختصاص 25 میلیارد تومان برای بازسازی مجموعه ورزشی پلدختر