مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-20سياسي

امضای طومار برای ساماندهی عفاف و حجاب در استان کرمان


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان گفت:همه شهرستان های استان طوماری در خصوص ورود مجلس شورای اسلامی برای ساماندهی عفاف و حجاب امضا کرده اند.

- شجاع حیدری امروز 29 آذرماه در جلسه مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر با مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به 327 وظیفه ای که دستگاه ها درباره عفاف و حجاب دارند، اظهار کرد: متاسفانه این وظایف به هر دلیلی اجرایی نشد و امروز شاهد یک نافرمانی مدنی در جامعه هستیم.

وی با اشاره به اینکه اخیرا یک جلسه ای در تهران در زمینه ساماندهی عفاف و حجاب در کشور تشکیل شد، افزود: باید مقداری بیدارتر و هوشیارتر به قضایا وارد شد تا دشمن نتواند از آن سوءاستفاده نکند.

طبق گفته دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان، همه شهرستان های استان طوماری در خصوص ورود مجلس شورای اسلامی برای ساماندهی عفاف و حجاب امضا کرده اند.

به اعتقاد شجاع حیدری، برخی اوقات کم حجابی برخی به دلیل کم اطلاعی است.

مردم دوگانگی جامعه را نمی پذیرند همچنین صمدالله محمدی نماینده مردم بافت، ارزوییه و رابر در مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به حضور زنان باحجاب در جامعه در این روزهای که هجمه هایی به حجاب می شود، بیان کرد: هر کس در این سنگر بایستد یک سردار است(منظور بانوان باحجاب) و در فضای مجازی جو قاطعی در خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای طومار برای ساماندهی عفاف و حجاب در استان کرمان

امضای طومار برای ساماندهی عفاف و حجاب در استان کرمان