مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 10:502022-12-20سياسي

پذیرش 24 طرح از پیشنهادات شرکت های دانش بنیان برای چالش های شهری


سرپرست مرکز تهران هوشمند با اشاره به ارائه پیشنهادات از سوی 38 شرکت دانش بنیان برای حل چالش های شهری گفت: از میان تمامی طرح های ارائه شده 24 مورد در کمیته های تخصصی ما مورد پذیرش قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امروز، سه شنبه 29 آذر 1401 نشست پنجم از سلسله نشست های مدیران ارشد شهری با شرکت های دانش بنیان، خلاق و نوآور با شرکت های فعال در حوزه رنگ، پلیمر و المان های شهری با حضور مدیران ارشد شهری در حوزه های تخصصی و مدیران عامل شرکت های دانش بنیان، به همت مرکز تهران هوشمند برگزار شد.

در این نشست که با حضور ایمان صادق زاده، سرپرست مرکز تهران هوشمند و رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی برگزار شد، مباحثی همچون نحوه تعامل با شرکت های دانش بنیان و استفاده از توانمندی های آن ها برای حل مشکلات شهری در حوزه رنگ، پلیمر و المان های شهری مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این نشست صادق زاده بیان کرد: در چهار نشست گذشته بیش از 100 شرکت دعوت شده بودند که از میان آن ها 38 شرکت به ارائه پیشنهادات خود برای حل چالش های شهری تهران پرداختند.

سرپرست مرکز تهران هوشمند در ادامه افزود: از میان تمامی طرح های ارائه شده 24 مورد در کمیته های تخصصی ما مورد پذیرش قرار گرفت و تاکنون با شرکت های ارائه دهنده هشت طرح به صورت پایلوت قرار داد بسته ایم و هشت طرح دیگر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 24 طرح از پیشنهادات شرکت های دانش بنیان برای چالش های شهری

پذیرش 24 طرح از پیشنهادات شرکت های دانش بنیان برای چالش های شهری