مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 10:402022-12-20اقتصادي

افزایش 50 درصدی حق پرستاری معلولان و افراد دارای آسیب های نخاعی


معاون امور توانبخشی بهزیستی استان اردبیل از افزایش 50 درصدی حق پرستاری افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید و آسیب نخاعی خبر داد.

- ایسنا/اردبیل معاون امور توانبخشی بهزیستی استان اردبیل از افزایش 50 درصدی حق پرستاری افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید و آسیب نخاعی خبر داد.

رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به افزایش خدمات توانبخشی و مراقبتی در منزل اظهار کرد: در حال حاضر 335 نفر از افراد دارای معلولیت زیرپوشش این دو فعالیت هستند که 170 نفر از خدمات توانبخشی در منزل و 165 نفر هم از خدمات مراقبت در منزل استفاده می کنند.

وی ادامه داد: خدمات تخصصی در منزل شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، پرستاری، روانشناسی و مددکاری به معلولین تحت پوشش طرح ارائه می شود که دولت با افزایش 46 درصدی به ازای هر فرد خدمت گیرنده یارانه ای به مبلغ 730 هزار تومان به مجریان طرح پرداخت می کند.

به گفته محمدی در زمینه مراقبت در منزل هم یارانه دولت با افزایش 50 درصدی بابت خدمات ارائه شده توسط مراقبین آموزش دیده، به یک میلیون و 500 هزار تومان به ازای هر نفر رسید که هر ماه از سوی بهزیستی به حساب مراکز اجرای طرح واریز می شود.

وی یادآور شد: 38 هزار معلول در استان اردبیل تحت پوشش بهزیستی بوده و به آنها خدمات متنوع ارائه می شود که از این تعداد بهزیستی به 18 هزار نفر معل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی حق پرستاری معلولان و افراد دارای آسیب های نخاعی

افزایش 50 درصدی حق پرستاری معلولان و افراد دارای آسیب های نخاعی