مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-20ورزشي

برای رشد ورزش کرمانشاه چه باید کرد؟


رییس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه رازی کرمانشاه معتقد است، فرابخشی کردن مقوله ورزش، داشتن برنامه، مشخص کردن رشته های با اولویت، بروزرسانی دانش مربیان، - حمایت کامل از یک ورزشکار در مسیر قهرمانی، استعدادیابی علمی و داشتن نگاه علمی به ورزش می تواند رشد ورزش کرمانشاه را به همراه داشته باشد.

دکتر حسین عیدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افت ورزش کرمانشاه در سالهای اخیر، به بیان راهکارهایی برای رشد آن پرداخت و اظهار کرد: تا زمانی که به مقوله ورزش بصورت جزیره ای بپردازیم در آن رشد نخواهیم داشت، چرا که ورزش مسئله ای فرابخشی است و ابعاد مختلفی دارد که باید به همه ابعاد آن پرداخت.

وی افزود: هرچند اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی متولی اصلی بحث ورزش در استان هستند، اما آنها به تنهایی نمی توانند این حوزه را رشد دهند، بلکه باید سایر ارگانهای ذیربط هم پای کار بیایند.

رییس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه رازی کرمانشاه تاکید کرد: از طرفی برای اینکه شاهد رشد ورزش استان باشیم، باید برنامه داشته باشیم و اولویت ها را مشخص کنیم، یعنی مشخص شود که در کدام رشته ها بیشترین پتانسیل مدال آوری را داریم و سپس نیازها براساس هرکدام از این اولویت ها احصاء شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رشد ورزش کرمانشاه چه باید کرد؟

برای رشد ورزش کرمانشاه چه باید کرد؟