مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 10:302022-12-20سياسي

ظرفیت سمن ها و خیرین بوشهر برای مبارزه با مواد مخدر استفاده شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: انتظار می رود که ظرفیت سمن ها و خیرین استان بوشهر برای مبارزه با مواد مخدر استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر پورات صبح سه شنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: به منظور عملکرد بهتر در حوزه مبارزه با مواد مخدر، کمیته های فرعی در راستای اهداف کمیته های تخصصی این شورا تشکیل شوند و در زمینه برگزاری کارگاه های آموزشی برنامه های خود را عملیاتی سازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: کمیته های تخصصی شورای مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر حداکثر تا پایان 10 دیماه سال جاری گزارش عملکرد و اقدامات خود را به دبیرخانه شورا ارسال کنند.

پورات با تشکر از دست اندرکاران مبارزه با مواد مخدر به خصوص دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و اجرایی به ویژه سمن ها و خیرین که زحمات و اقدامات مؤثری انجام داده اند، افزود: پیشگیری اجتماعی رویکرد اصلی دولت در مبارزه با مواد مخدر است.

وی خاطرنشان کرد: برای ریشه کن کردن و مبارزه با مواد مخدر در کنار برخوردهای قهری، اقدامات فرهنگی و اجتماعی با همکاری نهادهای علمی امری بسیار ضروری است که در استان بوشهر این کار در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت سمن ها و خیرین بوشهر برای مبارزه با مواد مخدر استفاده شود

ظرفیت سمن ها و خیرین بوشهر برای مبارزه با مواد مخدر استفاده شود