مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-20سياسي

بی توجهی مسئولین و نمایندگان به وضعیت جاده اصلاندوز


جاده اصلاندوز به جاده مرگ معروف شده است و بی توجهی مسئولین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی موجب شده است تا خانواده های بسیاری در این جاده عزیزان خود را از دست بدهند.

- ایسنا/اردبیل خطیب جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: جاده اصلاندوز به جاده مرگ معروف شده است و بی توجهی مسئولین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی موجب شده است تا خانواده های بسیاری در این جاده عزیزان خود را از دست بدهند.

حجت الاسلام محمد جعفرزاده امام جمعه اصلاندوز درگفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه اصلاندوز به معنای دشت شیران است و این شهرستان در شمال استان اردبیل قرار دارد، بیان کرد: این شهرستان تا مرکز استان قریب به 190 کیلومتر فاصله دارد و تنها راه مواصلاتی جاده تک بانده با عرض کم و فاقد شانه خاکی استاندارد است.

با وجود اینکه اصلاندوز از سال 98 به شهرستان تبدیل شده است کماکان فاقد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای است به گونه ای که در صورت نیاز به تأمین تجهیزات راهداری، تسطیح راه های روستایی، نصب تابلو و علائم راهنمایی و.

باید از شهرستان پارس آباد درخواست کمک کنیم.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز عنوان کرد: این شهرستان به دلیل وجود خاک حاصلخیز، رود ارس، باران و روطوبت کافی و گرمای مناسب یکی از قطب های کشاورزی است و همین امر موجب شده است تا این منطقه یک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی مسئولین و نمایندگان به وضعیت جاده اصلاندوز

بی توجهی مسئولین و نمایندگان به وضعیت جاده اصلاندوز