مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-20سياسي

دعوت از خیّرین و مدیران برای حضور در یک دورهمی متفاوت در شب یلدا


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از اجرای برنامه « یلدای فاطمی» با هدف تفقد، دلجویی و کمک به خانواده های نیازمندان در شب یلدا خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از اجرای برنامه یلدای فاطمی با هدف تفقد، دلجویی و کمک به خانواده های نیازمندان در شب یلدا خبر داد.

رضا طاهری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برنامه یلدای فاطمی با مشارکت استانداری ایلام و دعوت استاندار از مدیران اجرایی استان و با حضور افراد خیّر و نیکوکار و مدیران دستگاه های اجرایی از عصر روز چهارشنبه تا نیمه های شب یلدا برگزار می شود.

وی اگفت: در این برنامه ضمن همنشینی استاندار و مسئولان با خانواده های نیازمند در این مناسبت باستانی ، مشکلات و نیازهای این خانواده ها بررسی و در خصوص رفع مشکلاتشان تصمیم گیری خواهد شد و هدایایی نیز به این خانواده ها تقدیم خواهد شد.

طاهری با دعوت از مدیران و افراد نیکوکار جهت حضور در این طرح و برنامه به یادماندنی و دلجویی از خانواده های نیازمند، گفت: کمیته امداد در همه شهرستان ها و مناطق استان آمادگی دارد زمینه حضور این افراد در کنار خانواده های نیازمند و همنشینی و تفقد از آنان در شب یلدا را فراهم کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از خیّرین و مدیران برای حضور در یک دورهمی متفاوت در شب یلدا

دعوت از خیّرین و مدیران برای حضور در یک دورهمی متفاوت در شب یلدا