مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 09:452022-12-20اقتصادي

اردبیل از ظرفیت دور دوم سفر رییس جمهور استفاده کند


استان اردبیل از ظرفیت دور دوم سفرهای رییس جمهور در حوزه تکمیل زیرساخت های دانشگاهی استفاده کند چرا که در دور اول چندان نتایج مطلوبی نداشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی زلفی گل صبح سه شنبه در گام اول سفر خود به استان اردبیل و در نشست با رؤسای دانشگاه های استان اردبیل اظهار کرد: 15 میلیارد تومان برای دانشگاه محقق اردبیلی اختصاص یافته بود که 8 میلیارد تومان آن تاکنون پرداخت شده و تا آخر امسال نیز مابقی این رقم به حساب دانشگاه محقق اردبیلی واریز خواهد شد.

وی تصریح کرد: در دور اول سفر مصوبات خوبی را برای توسعه دانشگاه ها در استان اردبیل نداشتیم که انتظار داریم برای دور دوم سفر از هم اکنون برنامه ریزی ها انجام شود تا منابع مورد نیاز به شکل مطلوب تأمین شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام را در استان اردبیل یادآور شد و گفت: از جمله این پروژه ها نیمه تمام دانشگاه فنی و حرفه ای است که ما قول می دهیم با تکمیل این مجموعه، تأمین نیروی انسانی و امکانات مورد نیاز زمینه مساعد برای پذیرش دانشجو در رشته های فنی و حرفه ای فراهم آید.

زلفی گل در مورد توسعه دانشگاه فرهنگیان نیز افزود: دانشگاه فرهنگیان جز آموزش عالی است و ما همکاری خوبی را با مسئولان این دانشگاه داریم و قطعاً ارتقای کمی و کیفی این دانشگاه جز بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل از ظرفیت دور دوم سفر رییس جمهور استفاده کند

اردبیل از ظرفیت دور دوم سفر رییس جمهور استفاده کند