مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 09:352022-12-20فناوري

شهرستان بهار، پایلوت اجرای طرح آبیاری هوشمند


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان گفت: به عنوان پایلوت با انتخاب 100 هکتار از مزارع شهرستان بهار برای اجرای طرح هوشمندسازی آبیاری، - برای اجرای طرح اعلام آمادگی می کنیم.

عطار در کارگروه اقتصاد دیجیتال شهرستان بهار، اظهار کرد: شبکه FTTH بعد از شهر همدان در شهر بهار راه اندازی خواهد شد که با راه اندازی این شبکه اینترنت فیبرنوری به منازل مردم بهار آمده و سرعت دسترسی به اینترنت افزایش می یابد.

وی همچنین از تقویت شبکه تلفن سیار در روستاهای این شهرستان خبر داد و افزود: چندین ایستگاه BTS ال تی ای و نسل چهار در روستاها شهرستان اضافه خواهد شد.

بیات، مدیر صندوق نوآوری و شکوفایی استان همدان نیز گفت: با توجه به نیاز شهرستان بهار، راه اندازی کارخانه نوآوری در این شهرستان ضرورت دارد تا استارتاپ ها و مراکز شتابدهی در آن با هدف جذب ایده های خلاقانه و عملیاتی کردن آنها حضور فعال داشته باشند.

دکتر یداللهی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان هم ضمن تقدیر از ابتکار فرماندار بهار به منظور برگزاری کارگروه اقتصاد دیجیتال به عنوان نخستین شهرستان استان، مطرح کرد: برای برگزاری رویداد علمی و فناوری شهرستان بهار در کنار سایر دستگاه ها، مجموعه شهرستان را همراهی خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان بهار، پایلوت اجرای طرح آبیاری هوشمند

شهرستان بهار، پایلوت اجرای طرح آبیاری هوشمند