مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 09:102022-12-20اقتصادي

افزایش 20 درصدی صدور اسناد مالکیت حدنگاری روستاها و برخی شهرها


رییس سازمان ثبت اسناد از افزایش 20 درصدی صدور اسناد مالکیت حدنگاری روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر در هشت ماهه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست مشترک مدیران کل ثبت اسناد و املاک و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 14 استان کشور جهت هم افزایی و پیشبرد حدنگاری و صدور اسناد مالکیت و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به روستاییان برگزار شد.

حسن بابایی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این نشست با تأکید بر ضرورت تعریف شاخص های عملکردی جهت حدنگاری روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر و تحلیل و آسیب شناسی این فرآیند مشترک، از رشد 20 درصدی یا 11 هزار قطعه ای صدور اسناد مالکیت روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر در 8 ماهه سالجاری به نسبت مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: باید با برنامه ریزی و تدابیر لازم، تا پایان امسال بتوانیم بیش از برنامه عملیاتی و اهداف مورد نظر نسبت به صدور اسناد مالکیت قطعات مربوطه اقدام و به این روند شتاب بیشتری بدهیم.

وی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با دادگستری های کل و شوراهای قضایی در سراسر کشور جهت بهره گیری از ظرفیت های آنها برای پیشبرد قانون جامع حدنگار، صدور اسناد حدنگاری برای اراضی و املاک روستاها را موجب بهداشت حقوقی، کاهش اختلافات و دعاوی، تعیین دقیق موقعیت و حدود مالکیت افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی صدور اسناد مالکیت حدنگاری روستاها و برخی شهرها

افزایش 20 درصدی صدور اسناد مالکیت حدنگاری روستاها و برخی شهرها