مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 08:552022-12-20سياسي

عطر حضور آلاله ها در بابل پیچید


آیین تشییع آلاله های وطنی که به عشق خاک وطن از عشق هایشان گذشتند در بابل برگزار شد و در این مراسم نوجوانان دهه هشتادی هم آمدند؛ همان دهه ای که امروز بیشتر از قبل به چشم می آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابل، آلاله های وطنی که به عشق خاک وطن از عشق هایشان گذشتند آمده اند تا با تمام وجود سلام کنند به وطنشان ایران؛ ایرانی سرافراز و مایه افتخار که دشمنان زیادی دندان هایشان را برای دریدنش تیز نمودند لاله های وحشی عشق از دامان بهشت گلخانه های عشقی آمدند که تمام تفاسیرشان در حفظ مرزهای وطن خلاصه می شد.

لاله هایی که مفتخرند از آب حیاطی نوشیدند که با ایستادگی جوانان غیوری که جان دادن تا تکه ای از خاکشان را بیگانگان به یغما نبرند.

دهه هشتادی های سال 1362و شاید هم یک سال پایینتر و یا بالاتر به عشق هدف تعیین شده شان برای حفظ ایرانی  ماندن جنگیدن تا روزی ابرقدرت جهان گردند؛  ابرقدرتی که موشک های نقطه زنش دل قدرت های جهان را به لرزه در خواهد آورد در این سفره عشق همگان آمدند تا برای این عشق بازی احترام قایل شوند از پیر و جوان دهه هشتادی عاشق سردار سلیمانی و عشق رهبر همگان آمدند همگانی که می شود به آن اکثریت گفت همگانی که برای حفظ منافع کشورشان بی توجه به بی غفلتی ها آمدند تا بگویند هیچگاه رویای غربزدگان به حقیقت نخواهد پیوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطر حضور آلاله ها در بابل پیچید

عطر حضور آلاله ها در بابل پیچید