مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 08:052022-12-20سياسي

واکنش شهرداری کرمان به انتقادها نسبت به پایانه مسافربری آدینه کریمان


ترمینال قدیمی کرمان U شکل و در بافت مسکونی شهر قرار داشت که برای شهروندان مشکلات فراوانی را ایجاد کرده بود، به همین دلیل در زمان تصدی گری جلال مآب شهردار دوره دوم شورای اسلامی شهر کرمان تصمیم گرفته شد با همکاری و مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری «آدینه .

- ایسنا/کرمان ترمینال قدیمی کرمان U شکل و در بافت مسکونی شهر قرار داشت که برای شهروندان مشکلات فراوانی را ایجاد کرده بود، به همین دلیل در زمان تصدی گری جلال مآب شهردار دوره دوم شورای اسلامی شهر کرمان تصمیم گرفته شد با همکاری و مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری آدینه زاده از شهروندان اصیل و فرهنگی کرمانی، پایانه مسافربری آدینه کریمان ساخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کلنگ احداث پایانه جدید مسافربری شهر کرمان در سال 1386 به زمین زده شد و پس از تقریبا هفت سال با حضور علیرضا رزم حسینی استاندار وقت کرمان و ابوالقاسم سیف الهی شهردار وقت، ربان مدرن ترین پایانه مسافربری جنوب شرق کشور بریده شد.

به غیر از انتقاد احسان عراقی زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان نسبت به وضعیت این ترمینال ، مسافرین و حتی شورای اسلامی شهر کرمان نیز از وضعیت پایانه مسافربری آدینه شهر کرمان انتقاداتی داشته اند به طوری که فتح الله مویدی، رییس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت و محیط زیست شورای شهر کرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شهرداری کرمان به انتقادها نسبت به پایانه مسافربری آدینه کریمان

واکنش شهرداری کرمان به انتقادها نسبت به پایانه مسافربری آدینه کریمان