مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 23:102022-12-19سياسي

شهدای مدافع امنیت زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج)هستند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: شهدای امنیت و جوانان با بصیرت انقلابی امروز ادامه دهنده راه شهدای انقلاب و زمینه ساز ظهور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام داوود میرزایی روز دوشنبه در دیدار با خانواده معظم شهید امنیت پاسدار رحیم صحابی، که با حضور امام جمعه، نماینده مردم شریف سلماس در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه و فرماندار شهرستان سلماس، در منزل خانواده معظم شهید رحیم صحابی برگزار شد، خدمت به خانواده شهدا را افتخار بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و افزود: یاد خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست و ما باید پای صحبت خانواده شهدا بنشینیم و شیوه و سبک شما برای تربیت اسوه های ایثار، درس بگیریم .

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر و توطئه های دشمنان اظهار کرد: این کشور بیمه شهداست و به برکت خون شهدا گزندی از این حوادث به انقلاب نرسید.

حجت الاسلام میرزایی با بیان اینکه شهید صحابی نشان داد که شهادت قله تعالی انسان است، عنوان کرد: جوانانی مثل شهید صحابی زمینه ساز ظهور هستند و انشاالله با بصیرت انقلابی چنین جوانانی این انقلاب اسلامی را به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل می کنیم.

وی با قدردانی از مردم مؤمن و شهیدپرور سلماس در حفظ جایگاه شهدای والامقام اظهار داشت: مراسم باشکوه تشییع جنازه شهید صحابی و حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای مدافع امنیت زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج)هستند

شهدای مدافع امنیت زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج)هستند