مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 22:352022-12-19سياسي

مراسم عزاداری ایام فاطمیه در بوشهر برگزار شد


مراسم سوگواری و سخنرانی به مناسبت دهه دوم فاطمیه در بوشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم سوگواری و سخنرانی به مناسبت دهه دوم ایام فاطمیه دوشنبه شب از سوی هیئت امنا مسجد صاحب الزمان (عج) و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام جعفرصادق (ع) در محله خیبر واقع در خیابان شهید محمد رفعت آزاد منطقه ییک شهر بوشهر برگزار شد.

کارشناس دینی در این مراسم با اشاره به تبیین سیره خداخواهی، عبادت و اسلام خواهی اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، گفت: ارتباط با خدا یکی از شئونات زندگی حضرت زهرا (س) است.

حجت الاسلام مصطفی میرزایی، ارتباط با خدا را ارتباطی دو سویه خواند و افزود: آنچه برای انسان ماندگاری دارد آخرت است، بدین جهت که خداوند متعال می فرماید آخرت با دنیا قابل قیاس نیست.

وی با بیان این مطلب که بهترین عبادت این است که تسلیم رضای الهی باشیم، اظهار داشت: اگر کسی بهترین عبادت هایش را به سمت خدا بفرستد پروردگار متعال نیز خالص ترین مصلحت ها و مقدرات را پیش پای بندگان مؤمن و اهل تقوایش مقدر می سازد و رقم می زند و در قالب اعطای رزق و روزی ارسال می کند.

استاد حوزه و دانشگاه با ابراز اینکه هر جا که نور خدا باشد راه نفوذ شیطان مسدود می شود، گفت: قاعده و زیربنای زندگی حضرت زهرا (س) قابل پیاده شدن در زندگی انسان های متقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم عزاداری ایام فاطمیه در بوشهر برگزار شد

مراسم عزاداری ایام فاطمیه در بوشهر برگزار شد