مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 20:452022-12-19اقتصادي

70 درصد حجم سدهای اردبیل خالی است


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: هم اکنون 70 درصد از حجم سدهای استان خالی است و در صورت وقوع سیلاب آماده ذخیره سازی سدها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید فضایلی شامگاه دوشنبه در جلسه بررسی آسیب های مخاطرات طبیعی در منابع آبی اردبیل اظهار کرد: هم اکنون 70 درصد از حجم سدهای استان خالی است و در صورت وقوع سیلاب آماده ذخیره سازی سدها هستیم.

وی با بیان اینکه برای جبران کسری آب در سدها علاوه بر رعایت شیوه های مدیریت مصرف بهینه آب، ذخیره سازی آب در سدها در هنگام بارش باران در استان مدنظر قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: حجم آب ذخیره شده در مخازن سدها با کاهش 6 درصدی نسبت به سال گذشته رسیده است که برای جبران این کسری باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: 10 سد بزرگ و 43 سد کوچک با ظرفیت 400 میلیون متر مکعب، ذخیره آب های سطحی در استان را بر عهده دارند که از ابتدای مهر ماه سال جاری تاکنون میزان آورد سدهای استان 26 میلیون متر مکعب برآورد شده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته بیش از 40 میلیون متر مکعب بوده است.

فضایلی از آماده باش تیم های گشت و بازرسی منابع آب در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: 22 تیم گشت و بازرسی از منابع آب استان نظارت کامل بر رودخانه ها و مسیل ها را به طور مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد حجم سدهای اردبیل خالی است

70 درصد حجم سدهای اردبیل خالی است