مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 20:202022-12-19سياسي

رییس مجمع نمایندگان تهران: آرامش و امنیت لازمه رشد علمی در کشور است


رییس مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه مسائل اقتصادی یکی از موانع توسعه پژوهش است، گفت: آرامش و امنیت لازمه رشد علمی در کشور است و درگیر شدن مردم در امور حاشیه ای موجب توقف در قدرت علمی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس ظهر امروز در آیین تجلیل از رتبه های برتر آزمون سراسری و معلمان پژوهنده آموزش و پرورش قرچک در کانون فرهنگی تربیتی ملائک، اظهار کرد: افراد تربیت شده در ساختار آموزشی کشور باید مورد حمایت مسؤلان قرار بگیرند.

وی گفت: برخی تلاش می کنند دانشگاهیان و دانش آموزان از مسیر تحقیق خارج شوند و مرجعیت علمی را از دست بدهند.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به اهمیت سرعت اطلاع رسانی افزود: آرامش و امنیت لازمه رشد علمی در کشور است و درگیر شدن مردم در امور حاشیه ای موجب توقف در قدرت علمی می شود.

نوش آبادی بیان کرد: مسائل اقتصادی یکی از موانع توسعه و پیشرفت مسائل پژوهشی در جامعه است، آموزش و پرورش باید با تربیت دانش آموزان، نخبه و پژوهشگر را به جامعه تحویل دهد، زیرا پیشرفت کشور در عرصه های مختلف باعث ناکامی دشمنان نظام است.

وی خاطرنشان کرد: پژوهش در کشور باید در همه عرصه ها باشد، پژوهش هایی که در کشور انجام می شود باید ساماندهی شده باشد، پژوهش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجمع نمایندگان تهران: آرامش و امنیت لازمه رشد علمی در کشور است

رییس مجمع نمایندگان تهران: آرامش و امنیت لازمه رشد علمی در کشور است