مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 18:452022-12-19سياسي

4183 نفر در هرسین در طرح ملی نهضت مسکن ثبت نام کردند


فرماندار هرسین با اشاره به ضرورت تسریع در ساخت مسکن ملی مسکن در این شهرستان، گفت: چهار هزار و 183 نفر در هرسین در طرح ملی نهضت مسکن ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدبرزو موسوی چشمه کبودی در جلسه شورای مسکن که بعد از ظهر دوشنبه با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: از اعضای جلسه درخواست می شود در اسرع وقت نسبت به انجام مطالعات اولیه و تهیه طرح سایت پلان نهایی و سایر نقشه های مورد نیاز اقدام کنند.

وی افزود: روند اجرای پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان هرسین و سایر امورات مربوط به فرایند اداری این پروژه توسط مسئولین مربوطه باید تسریع شود و چهار هزار و 183 نفر در طرح ملی نهضت مسکن در این شهرستان ثبت نام کرده اند.

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد: بر اساس کارشناسی های انجام شده و با توجه به وضعیت اقلیمی، توپوگرافی و فرهنگی شهرستان هرسین طرح اولیه سایت به شکل قطعات 150 الی 200 متری و تراکم 2 طبقه پیشنهاد شده است.

وی ادامه داد: در بحث امتیازبندی و تعیین اولویت در طرح یاد شده مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ملاک عمل قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4183 نفر در هرسین در طرح ملی نهضت مسکن ثبت نام کردند

4183 نفر در هرسین در طرح ملی نهضت مسکن ثبت نام کردند