مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 17:502022-12-19اجتماعي

توسعه حمل و نقل ترکیبی در اصفهان


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از مهم ترین برنامه های شهرداری برای افزایش ظرفیت حمل و نقل شهری خبری داد و گفت: حمل و نقل شهری در اولویت برنامه های شهرداری است.

- حسین حق شناس در تور بازدید خبرنگاران از پروژه ها و ظرفیت های حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان که امروز (دوشنبه، 28 آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: حمل و نقل و استفاده از وسایل نقلیه عمومی ارتباط تنگاتنگی با زندگی شهروندان دارد و به همین دلیل برای احداث و خرید ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین برای تعمیرات و نگهداری این ناوگان افراد مختلفی تلاش می کنند.

وی با اشاره به برنامه های سال آینده در حوزه حمل و نقل، اعلام کرد: حمل ونقل شهری عنوان اولویت شهرداری از نگاه شهردار اصفهان مطرح شده و تکمیل ناوگان اتوبوسرانی، توسعه توقف گاه شهید مهرابی، کاهش سرفاصله قطارها از 11 به 8 دقیقه، توسعه حمل و نقل ترکیبی شامل ترکیب مترو و اتوبوس و مترو و دوچرخه از مهم ترین پروژه های حمل و نقل شهری است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سایر برنامه ها شامل توسعه پارکینگ ها، ایجاد خطوط تندرو(BRT)، مدیریت حمل و نقل بار، تاکسیرانی و غیره نیز در دستور کار قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه حمل و نقل ترکیبی در اصفهان

توسعه حمل و نقل ترکیبی در اصفهان