مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 17:452022-12-19دانش

وجود پژوهشگران نخبه و علاقمند به حل مسائل کشور از مزیت های دانشگاه آزاد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن پور رییس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد در نشست خبری رویداد جوانه ثریا که در محل دانشگاه علوم و تحقیقات برگزار شد، - رییس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد گفت: وجود پژوهشگران نخبه و علاقمند به حل مسائل کشور از مزیت های دانشگاه آزاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن پور رییس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد در نشست خبری رویداد جوانه ثریا که در محل دانشگاه علوم و تحقیقات برگزار شد، گفت: برگزاری رویداد جوانه ثریا در حوزه امیت غذایی را به فال نیک می گیریم؛ چرا که امنیت غذایی اساس امنیت ملی ماست و خودکفایی و دسترسی در قلمرو سرزمینی به نیازمندی های کشور موضوعی است که مورد توجه رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور و همه دست اندرکاران این حوزه است.

وی با بیان اینکه امیدواریم رویداد جوانه ثریا دریچه ای برای ارتقای امنیت غذایی و میل به خودکفایی در محصولات اساسی باشد، افزود: مطمئنا دولت هم با اتخاذ سیاست های حمایتی دنبال یک انسجام در بدنه اجتماعی و مشارکت فعالین حوزه امنیت غذایی است تا ارتقاء و میل به خودکفایی در این حوزه اتفاق بیفتد.

حسن پور با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد و باشگاه پژوهشگران هر آنچه در توان دارد در جهت برگزاری رویداد جوانه ثریا و حمایت از نخبگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود پژوهشگران نخبه و علاقمند به حل مسائل کشور از مزیت های دانشگاه آزاد است

وجود پژوهشگران نخبه و علاقمند به حل مسائل کشور از مزیت های دانشگاه آزاد است