مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 17:202022-12-19اقتصادي

انجام 60 هزار متر حفاری برای پروژه های ژئوتکنیک


مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به ارائه خدمات این آزمایشگاه گفت: 60 هزار متر حفاری برای پروژه های ژئوتکنیک انجام شده و 75 درصد فعالیت های آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با وزارت راه و شهرسازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید کیانپور امروز در ششمین نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک قدمتی حدود 67 الی 68 ساله دارد و در اکثر پروژه های اجرایی حضوری موثر و مثمر ثمری داشته است.

وی در تشریح فعالیت های آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، بیان کرد: 75 درصد فعالیت ها با وزارت راه و شهرسازی، هفت درصد فعالیت ها در ارتباط با بخش خصوصی و مابقی آن با وزارت نیرو، شهرداری ها و دستگاه های اجرایی است که در مجموع با 43 دستگاه اجرایی کار شده است.

مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصریح کرد: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نسبت به کنترل کیفی و ارائه خدمات تلاش کرده و با انجام حدود 600 نوع آزمایش در خدمت جامعه عمرانی کشور بوده که در این راستا عملکرد مناسب و خوبی را ارائه داده است.

کیانپور ادامه داد: سهم آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از بازار ژئوتکنیک 25 درصد است که با توجه به گستردگی و حضور نخبگان در بخش های مقاومت مصالح و ژئوتکنیک می تواند خدمات بهتری ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 60 هزار متر حفاری برای پروژه های ژئوتکنیک

انجام 60 هزار متر حفاری برای پروژه های ژئوتکنیک