مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 17:102022-12-19ورزشي

کومیته تیمی مردان و کاتای تیمی زنان ایران فینالیست شدند


تیم های ملی کاراته ایران در دو بخش کاتای تیمی مردان و کاتای تیمی زنان با برتری مقابل رقبای خود به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، چهارمین روز از مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در سال 2022 به میزبانی تاشکند ازبکستان با برگزاری رقابت های کاتای انفرادی و تیمی و کومیته تیمی پیگیری شد.

در پایان نمایندگان کاراته ایران در کومیته تیمی آقایان و کاتای تیمی بانوان راهی دیدار فینال شدند و 2 مدال برنز در کاتای انفرادی کسب کردند تا کاروان اعزامی کاراته ایران با کسب 6 مدال طلا، 6 نقره، 19 برنز و مجموع 31 چشم به دو طلای تیمی در روز پایانی داشته باشد.

در کومیته تیمی مردان تیم ایران در نخستین دیدار با ترکیب مهدی خدابخشی، اصغر آسیابری، صالح اباذری، سجاد گنج زاده و ذبیح الله پورشیب با نتیجه 3 بر صفر از سد ترکمنستان گذشت.

در دور دوم ایران با ترکیب ذبیح الله پورشیب، بهمن عسگری، صالح اباذری، سجاد گنج زاده و مهدی خدابخشی با همین نتیجه ازبکستان را از پیش رو برداشت و در ادامه با ترکیب صالح اباذری، ذبیح الله پورشیب، بهمن عسگری، سجاد گنج زاده و مهدی خدابخشی با 3 پیروزی و یک تساوی در پیکار با عربستان صاحب برتری شد و با صعود به دیدار نهایی فردا سه شنبه در روز پایانی برای کسب مدال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کومیته تیمی مردان و کاتای تیمی زنان ایران فینالیست شدند

کومیته تیمی مردان و کاتای تیمی زنان ایران فینالیست شدند