مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 16:252022-12-19سياسي

ضرورت حمایت همه جانبه از نظام تعلیم و تربیت


برای اینکه بتوانیم دانش آموزان را مطابق با اصول تعلیم و تربیت اسلامی پرورش دهیم باید تمام مردم و نهادها به آموزش و پرورش کمک کنند.

- ایسنا/مازندران فرماندار نوشهر گفت: برای اینکه بتوانیم دانش آموزان را مطابق با اصول تعلیم و تربیت اسلامی پرورش دهیم باید تمام مردم و نهادها به آموزش و پرورش کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رستم زرودی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نوشهر که در فرمانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت توجه به نظام تعلیم و تربیت، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم دانش آموزان را مطابق با اصول تعلیم و تربیت اسلامی پرورش دهیم باید تمام مردم و نهادها به آموزش و پرورش کمک کنند.

وی گفت: تعالی جامعه و تربیت فرزندان این مرز و بوم که آماده خدمت برای آینده کشور هستند، از وظایف آموزش و پرورش، به عنوان بزرگترین خانواده جامعه است.

وی تصریح کرد: تمام افراد در جامعه با این نهاد سر و کار دارند و معلمان نیز در تربیت و سرنوشت دانش آموزان نقش موثری دارند و بر تمام رفتارها و عملکرد آنها تاثیرگذار هستند.

صفی الله درویش رییس شورای آموزش و پرورش نیز، بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش را اعتماد مردم دانست و گفت: نظارت بر مسائل آموزش وپرورش باعث جلب اعتماد بیشتر مردم به نظام تعلیم و تربیت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت همه جانبه از نظام تعلیم و تربیت

ضرورت حمایت همه جانبه از نظام تعلیم و تربیت