مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 16:202022-12-19سياسي

گفتن داستان واقعی از جنگ سخت تر از شنیدن حقایق است


حبیب احمدزاده در ششمین نشست «مهمان» گفت: برای کسانی که داستان واقعی جنگ را ندیده اند، شنیدن حقایق عجیب است و برای ما داستان واقعی گفتن سخت تر است.

- حبیب احمدزاده در ششمین نشست مهمان گفت: برای کسانی که داستان واقعی جنگ را ندیده اند، شنیدن حقایق عجیب است و برای ما داستان واقعی گفتن سخت تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ششمین نشست مهمان ، از سلسله جلسات دیدار با چهره های ماندگار داستان ایرانی، با حضور حبیب احمدزاده داستان نویس و تیمور آقامحمدی کارشناس مجری در سالن صفارزاده حوزه هنری برگزار شد.

حبیب احمدزاده در ششمین نشست مهمان که از سوی دفتر آفرینش ادبی برگزار شد، به چرایی داستان نویسی اشاره کرد و گفت: من در مواجهه با مسائل مختلف سعی می کنم تحت تأثیر جو و احساسات دوره ای قرار نگیرم و تنها به این موضوع بیندیشم که یادگار و بازماندگان من بعد از صد سال من را آدم بی انصافی نداند.

وی با بیان اینکه سعی دارد به ماجراهای متعدد نگاه کاربردی داشته باشد، گفت: من فکر می کنم انسان ها کارکردی دارند که تجارب خوب را تکرار کنند و تجربه های بد را تکرار نکنند؛ به نظرم بسیاری از مشکلات ازعدم انتقال درست تجارب ناشی می شود و من عمر دوباره برای تجربه ندارم؛ بنابراین باید از تجربه های دیگر افراد استفاده کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتن داستان واقعی از جنگ سخت تر از شنیدن حقایق است

گفتن داستان واقعی از جنگ سخت تر از شنیدن حقایق است