مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 16:202022-12-19سياسي

ضرورت انسجام سیاستگذاری ها در اردبیل/ مطالبه گری مطلوبی نداریم


فرماندار شهرستان اردبیل با اشاره به انسجام سیاست گذاری ها در مسیر پیشرفت و رونق منطقه گفت: فرهنگ مطالبه گری باید با توجه به نیازهای منطقه در عرصه های مختلف ترویج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمحمد اعتماد اعجازی ظهر دوشنبه در جلسه شورای توسعه حمایت از سازمان های مردم نهاد با بیان اینکه متأسفانه در حوزه فرهنگ سازی مطالبات اجتماعی مردم در منطقه اقدامات مناسب انجام نشده است، اظهار کرد: فرهنگ مطالبه گری باید با توجه به نیازهای منطقه در عرصه های مختلف ترویج شود.

وی به فعالیت 21 سازمان مردم نهاد در شهرستان اردبیل اشاره کرد و گفت: نیاز است سازمان های مردم نهاد در تحقق مطالبات اجتماعی پیشگام باشند و بتوانند با توجه به نیازهای منطقه اقدامات عملی و تأثیرگذار انجام دهند.

فرماندار شهرستان اردبیل خاطر نشان کرد: توانمندسازی و حمایت از سازمان های مردم نهاد در شهرستان هم مبنای کار است که در این زمینه کارگاه و دوره های آموزشی برای سازمان های مردم نهاد برگزار می شود.

اعتماد اعجازی با اشاره به عقب ماندگی شهرستان اردبیل در بسیاری از شاخص های آموزشی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی ادامه داد: سازمان های مردم نهاد باید به صورت هدفمند و با برنامه ریزی در راستای ارتقای شاخص ها گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انسجام سیاستگذاری ها در اردبیل/ مطالبه گری مطلوبی نداریم

ضرورت انسجام سیاستگذاری ها در اردبیل/ مطالبه گری مطلوبی نداریم