مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 15:452022-12-19سياسي

ضرورت از ظرفیت داوطلبان در عرصه های مختلف برای خدمات رسانی به مردم


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: باید از ظرفیت داوطلبان در عرصه های مختلف برای خدمات رسانی به مردم اعم از نیازمندان، مناطق محروم، - ایسنا/ایلام رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: باید از ظرفیت داوطلبان در عرصه های مختلف برای خدمات رسانی به مردم اعم از نیازمندان، مناطق محروم، حادثه دیدگان و سایر اقشار استفاده شود.

وحید سلیمی روز دوشنبه در همایش گرامیداشت روز جهانی داوطلبان هلال احمر استان ایلام ، با بیان اینکه داوطلبان بر اساس تخصص های خود منشا خدماتی چون نذر آب، کاروان های سلامت و درمان، پویش های معیشتی و اهدای نوشت افزار برای جامعه هدف هستند، اظهار کرد:180 میلیارد تومان خدمات دارویی و درمانی از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به افراد جامعه هدف این قشر ارائه شده است.

وی گفت: خدمات داوطلبان به مردم در ایامی مانند اربعین توفیق بزرگی است و باید از ظرفیت داوطلبان و تخصص های این قشر در عرصه های مختلف برای خدمات رسانی به مردم اعم از نیازمندان، مناطق محروم، حادثه دیدگان و سایر اقشار استفاده شود.

رییس سازمان داوطلبان سازمان جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر ایران از میان 192 کشور جهان در بین پنج کشور برتر صلیب سرخ و هلال احمر دنیا قرار گرفته و به پاس خدمات گسترده داوطلبانه این جمعیت، جایزه هانری داوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت از ظرفیت داوطلبان در عرصه های مختلف برای خدمات رسانی به مردم

ضرورت از ظرفیت داوطلبان در عرصه های مختلف برای خدمات رسانی به مردم