مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-19سياسي

همه دستگاه های خدمات رسان برای ورود به زمستان آمادگی کامل دارند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: همه دستگاه های خدمات رسان برای ورود به زمستان آمادگی کامل دارند و با هم افزایی و همدلی دستگاه ها می توانیم هر چه بهتر خدمت رسانی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد شعاعی ظهر دوشنبه در حاشیه برگزاری رزمایش طرح زمستانی فرماندهی انتظامی استان در جمع خبرنگاران گفت: همه دستگاه های خدمات رسان برای ورود به زمستان آمادگی کامل دارند و با هم افزایی و همدلی دستگاه ها در کنار هم می توانیم هر چه بهتر خدمت رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه حضور مؤثر دستگاه های خدمات رسان ضامن آرامش و ایمنی در بخش های مختلف به ویژه در راه های ارتباطی استان است، افزود: امیدواریم با مجموعه تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده، در زمستان روزهای پربارش، کم حادثه و کم حاشیه ای را داشته باشیم.

شعاعی ادامه داد: طرح انتظامی و ترافیکی پلیس، سالانه و با هدف افزایش انضباط ترافیکی، ایمنی هر چه بهتر و بیشتر در جاده ها، ایجاد آرامش و رضایتمندی رانندگان و مسافران، تسهیل در تردد وسایط نقلیه و استفاده مطلوب و مناسب از امکانات و تجهیزات در اختیار و سفر امن و ایمن و کاهش حوادث جاده ای به مرحله اجرا در می آید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان با بیان اینکه رزمایشی نیز هفته گذشته در شهرداری زنجان برای آمادگی خدمات رسانی در زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه های خدمات رسان برای ورود به زمستان آمادگی کامل دارند

همه دستگاه های خدمات رسان برای ورود به زمستان آمادگی کامل دارند